Володимирівська громада

Миколаївська область, Казанківський район

  Н А К А З  22 .03. 2019    № 51 Про організацію роботи зі зверненнями громадян у відділі та закладах освіти Володимирівської  ОТГ у 2019 році 

   

УКРАЇНА

ВОЛОДИМИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КАЗАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 

 

                                                     Н А К А З

 

 22 .03. 2019                                                                                           № 51

 

Про організацію роботи зі

зверненнями громадян у відділі

та закладах освіти

Володимирівської  ОТГ у 2019 році 

 

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанов Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації» (зі змінами) і від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями, удосконалення організації розгляду порушених питань, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, і усунення недоліків у цій роботі

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (додаток 1).

2. Затвердити графік особистого прийому громадян працівниками відділу освіти (додаток 2).

3. Довести до відома керівників закладів освіти заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, графік особистого прийому громадян працівниками відділу освіти.

4. Попередити керівників закладів освіти про їх персональну відповідальність за дотриманням чинного законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян.

5. Керівникам закладів освіти:

5.1. Видати відповідні накази «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у навчальному закладі», «Про призначення відповідального з ведення діловодства за зверненням громадян».

5.2. Затвердити графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу освіти та забезпечити його виконання.

5.3. Створити належні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення або особистий прийом та обовязкове одержання відповіді на них.

5.4. Виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян, оперативно вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких допущені порушення законодавства.

5.5. Своєчасно вживати заходів щодо практичного розвязання питань, порушених у зверненнях громадян.

5.6. Забезпечити облік звернень громадян та контроль за їх своєчасним розглядом і розвязанням порушених у них проблем.

5.7. Систематично аналізувати і узагальнювати звернення громадян згідно з додатком 3.

6. Омельчак О.П.., методисту відділу освіти, постійно здійснювати перевірку стану дотримання чинного законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян в закладах освіти громади та забезпечити виконання затверджених заходів.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Начальник відділу освіти                                                     В.М. Омельчак

 

 

 

Додаток 1

до наказу відділу освіти, молоді та спорту

Володимирівської сільської ради

22.03.2019 № 51

 

З А Х О Д И

відділу освіти, молоді та спорту Володимирівської сільської ради

щодо забезпечення реалізації громадянами

конституційного права на звернення

 

1.         Забезпечити кваліфікований, у визначені терміни, розгляд звернень громадян, вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недотримання вимог законодавства при їх розгляді, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди з прийнятим рішенням.

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

2.         Забезпечити першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни, а також осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, учасників антитерористичної операції, учасників бойових дій та членів їх сімей, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян.

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

3.         Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники антитерористичної операції, учасники бойових дій та члени їх сімей, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

4.         Забезпечити належне виконання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами).

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

5.         Взяти на особливий контроль розгляд повторних та колективних звернень громадян. Забезпечити комісійний розгляд кожного повторного та колективного звернення з виїздом на місце за участю заявників, виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

 

6.         Вивчити стан дотримання чинного законодавства щодо організації і проведення роботи з розгляду звернень громадян у закладах освіти.

 

                                                                                               Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Січень-травень 2019 року

 

 

7.         Проводити систематичний аналіз і узагальнення звернень громадян, вживати конкретні заходи щодо усунення причин, що породжують скарги і заяви громадян та щорічно до31 травня письмово інформувати відділ освіти про стан роботи зі зверненнями громадян. Заслуховувати інформацію на засіданнях педагогічних рад (нарадах).

Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

8.         Активно проводити упереджувальну розяснювально-консультативну роботу серед працівників закладів освіти за напрямками роботи освітньої галузі.

Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

9.         Посилити персональну відповідальність працівників відділу освіти, керівників навчальних закладів щодо роботи із зверненнями громадян.

Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                               Постійно

 

10.       Винести питання про порядок розгляду звернень громадян на батьківські збори.

Відділ освіти,

                                                                                               керівники закладів освіти.

                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Додаток 2

до наказу відділу освіти, молоді та спорту

Володимирівської сільської ради

22.03.2019 № 51

 

 

Графік

проведення особистого прийому громадян

начальником та методистом відділу освіти

 

 

 

 

з/п

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Час прийому

 

1.

Омельчак В.М.

начальник відділу

понеділок

09.00-12.00

 

2.

Омельчак О.П.

методист відділу освіти

середа

15.00-16.00

3.

Лущішина А.В.

головний бухгалтер

четвер

09.00-12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора