Володимирівська громада

Баштанський район Миколаївська область

Актуальні питання водопостачання

Дата: 22.01.2025 09:49
Кількість переглядів: 10

 

Контроль за забезпеченням населення якісною та безпечною питною водою є одним із пріоритетних у діяльності Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області. Організована активна співпраця з суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері питного водопостачання. Проводиться обмін інформацією щодо стану контролю першочергових заходів по покращенню матеріально-технічної бази систем водопостачання, ознайомлення з новими нормативними документами у сфері питного водопостачання.

З метою надання методичної допомоги з питання забезпечення населення водою гарантованої якості 21 січня 2025 року Баштанським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області ініційовано та проведено засідання круглого столу з представниками КП «Міськводоканал» Баштанської міської ради.

Під час засідання обговорено ряд питань:

- основні вимоги Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 12 квітня 2024 року N 309 «Порядок розроблення підприємствами централізованого водопостачання та централізованого водовідведення технологічних регламентів»;

основні вимоги при складанні робочої програми виробничого контролю якості питної води, що є складовою технологічного регламенту;

обговорені проблемні питання за результатами здійснення виробничого контролю з метою отримання гарантованої якісної та безпечної питної води.

Фото без описуЗ метою забезпечення населення району доброякісною питною водою, попередження виникнення інфекційних захворювань та харчових отруєнь, пов’язаних зі споживанням питної води, Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області наголошує на необхідності розробки та узгодження підприємствами централізованого водопостачання та централізованого водовідведення технологічних регламентів у встановленому законодавством порядку.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора