Володимирівська громада

Баштанський район Миколаївська область

Здоровʼя у кожному русі: Новобузький ліцей №1 – переможець районного етапу змагань «Пліч-о-пліч» з футзалу

Дата: 30.04.2024 11:49
Кількість переглядів: 40

У четвер, 25 квітня, у Баштанському районі відбувся III етап змагань з футзалу в рамках великого спортивного проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги».

Це спортивне свято обʼєднало юних футзалістів із пʼяти освітніх закладів району: Великобалківської гімназії Казанківської громади, Новобузького ліцею №1 Новобузької громади, Вільнозапорізького ліцею Вільнозапорізької громади, Володимирівського ліцею Володимирівської громади та Привільненського ліцею Привільненської громади.

Фото без опису

Головна мета змагань – залучення школярів до фізичного розвитку, формування у них лідерських якостей через спорт, можливість самовиразитися, відчути командний дух, атмосферу спілкування, дружби, а також психоемоційна підтримка.

За підсумками спортивних протистоянь переможні місця розподілилися таким чином: 🥇I місце – команда Новобузького ліцею №1, 🥈II місце – команда Великобалківської гімназії, 🥉III місце – команда Привільненського ліцею.

Усі учасники були нагороджені грамотами й медалями, а головне – отримали неймовірні позитивні емоції, відчули смак перемоги та зарядилися позитивною енергією.

Зазначимо, що підтримати юних футзалістів на спортивний захід завітали начальник управління соціально-економічного розвитку території Баштанської районної військової адміністрації Тетяна Калашнікова; начальник служби у справах дітей Баштанської РВА Світлана Костенко, Новобузький міський голова Максим Лагодієнко, депутат Миколаївського району, заступник голови Асоціації футболу Миколаївської області Олександр Балакін; очільники територіальних громад; керівники закладів освіти, а також представники команд-учасниць.

   Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису

#разомпереможемо #плічопліч #шкільніліги #scl #scl_mykolaivregion


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора