Володимирівська громада

Баштанський район Миколаївська область

Про використання технології Дія.QR

Дата: 23.11.2022 11:15
Кількість переглядів: 393

Фото без опису

Дія пишемо без лапок, без caps lock, з великої літери. 

Дію відмінюємо, тобто: у Дії, через Дію, за допомогою Дії тощо.

Усі правила написання, логотипи та шрифти можна переглянути/завантажити з логобуку.

  • Дія не зберігає персональні дані, а щоразу підтягує їх із держреєстрів, які надійно захищені.
  • У застосунку Діявже понад 18 мільйонів користувачів — це майже 50% всього населення країни. 
  • Документи в застосунку Дія — це цифрові аналоги паперових документів.
  • Україна стала першою державою, де цифрові паспорти мають таку ж юридичну силу, як їхні паперові чи пластикові аналоги.
  • Мінцифра постійно вдосконалює та розширює кількість онлайн-послуг. Наша ціль — найшвидше оцифровувати ті послуги, якими користується найбільше українців та які спростять ваше життя.
  • У застосунку Дія можна отримати доступ до 14 своїх цифрових документів:

 

ID-картка

Закордонний паспорт

Студентський квиток

Посвідчення водія

Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу

Страховий поліс транспортного засобу

Податковий номер

Свідоцтво про народження

Довідка переселенця

COVID-сертифікати (зелений та жовтий)

єДокумент

Пенсійне посвідчення

Посвідка на тимчасове та постійне проживання


 

  • Документи в Дії мають коди перевірки: QR-код та штрихкод, які генеруються на зворотній стороні документа. Потрібно лише натиснути на документ у застосунку Дія, щоб відобразити його зворотню сторону з кодами. Або натиснути на позначку з трьома крапками, що знаходиться праворуч внизу документа  і обрати кнопку Коди перевірки.
  • Для перевірки цифрового документа потрібно зчитати код перевірки спеціальним сканером, сканером QR-кодів у застосунку Дія або ввести 13-значний код, розташований під штрихкодом, у систему компанії. Коди не містять персональної інформації, вони одноразові та діють протягом 3 хвилин.
  • Дія діє тут: ЦНАПи, банки та фінансові установи, поштові компанії, освітні заклади, медичні заклади, готелі, рекрутингові компанії, ріелторські компанії, комунальні установи, продуктові мережі, техно-ритейл, будівельні магазини, мобільні оператори, логістичні компанії, туркомпанії, IT-компанії  тощо.


 

ВАРІАНТИ ІНТЕГРАЦІЇ


 

  • Застосунок Дія дає можливість отримувати копії цифрових документів, перевіряти дійсність цифрових документів, вік чи ПІБ користувача, а також підписувати документи онлайн. Просто, зручно та без паперових документів або їхніх копій. 
  • Якщо ваша організація робить ксерокопії документів, перевіряє особу та запитує підписання документів — інтеграція з Дією зробить ваші процеси зручнішими і швидшими. Клієнти не будуть хвилюватися про забуті вдома документи, а працівники зможуть сфокусуватись на інших, глобальніших процесах, а не витрачати час на сканування документівта заповнення необхідних полів вручну.
  • Три сценарії, за якими компанії можуть інтегруватись з Дією: валідація (перевірка) документів, шеринг документів та Дія.Підпис (для підписання документів та авторизації на сайті/в застосунку).

 

1. Валідація 

Перевірка дійсності цифрового документа або відповідності даних користувача заданим параметрам, наприклад, перевірка віку або ПІБ. 

 

1.1. Валідація Дія-Дія — перевірка дійсності документа та інформації, яка міститься у документі, за допомогою мобільного застосунку Дія,  встановленому на іншому пристрої. 

Процес:

співробітник компанії відкриває свій застосунок Дія 

натискає на кнопку сканера QR-кодів, що розміщений у правому верхньому кутку розділу Документи 

клієнт показує співробітнику QR-код свого цифрового документа у Дії

співробітник сканує QR-код документа у Дії

після сканування на екрані у перевіряючого відобразиться інформація про успішну/неуспішну валідацію 

 

  

1.2.Валідація через АРІ — компанія отримує інформацію про валідність документа клієнта відразу у свою інформаційну систему. Для цього сценарію необхідні додаткові налаштування.

 

Процес:

клієнт показує співробітнику QR-код/штрихкод свого цифрового документа у Дії

співробітник зчитує QR-код/штрихкод документа за допомогою спеціального сканера

у систему компанії автоматично надходить підтвердження валідності документа, віку, ПІБ тощо.

 

Дійсність яких цифрових документів з Дії можна перевіряти?

біометричні паспорти (ID-картка, паспорт громадянина України для виїзду за кордон),

картка платника податків (РНОКПП),

свідоцтво про народження (відображається в застосунку батьків),

довідка ВПО,

студентський квиток,

пенсійне посвідчення,

посвідка на постійне/тимчасове проживання,

водійське посвідчення,

техпаспорт.

 

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.

 

2. Шеринг 

З англійської «to share» ділитися.

Сервіс дозволяє отримати копії цифрових документів користувача (фізичної особи) за його згоди (користувач підтверджує передачу копій у своєму застосунку Дія)

Компанія отримує копії у форматі pdf-файлів та метаданих.Метадані дозволяють налаштувати автозаповнення відповідних полів у системі організації, наприклад, під час реєстрації або заповнення анкети клієнта. 

Сценарій шерингу доступний у двох форматах: онлайн та офлайн.

 

2.1.Офлайн. Користувач особисто відвідує офіс організації, де потрібно поділитися копією документа. 

 

Процес:

користувач генерує тимчасовий код необхідного документа в застосунку Дія та показує його співробітнику

співробітник організації: сканує штрихкод електронного документа клієнта в застосунку Дія або вносить в інформаційну систему організації 13-значний код, указаний під штрихкодом

Клієнту в застосунок Дія надходить запит на передачу копії цифрового документа 

Клієнт підтверджує передачу документів за допомогою Дія.Підпису

У систему організації автоматично надходять копія у форматі pdf та метадані (json)

 

2.2. Онлайн. Користувач може поділитися цифровою копією зі смартфона чи комп’ютера.

 

Процес:

Зі смартфона: клієнт на сайті або в мобільному застосунку натискає на кнопку, щоб поділитися копією документа.

Через термінал або вебсайт: клієнт натискає на кнопку та сканує смартфоном QR-код на екрані, щоб поділитися копією документа.

Клієнту в застосунок Дія надходить запит на передачу копії цифрового документа 

Клієнт підтверджує передачу документів за допомогою Дія.Підпису

У систему організації автоматично надходять копія у форматі pdf та метадані (json)

Користувач може поділитися копіями таких документів:

біометричні паспорти (ID-картка, паспорт громадянина України для виїзду за кордон),

картка платника податків (РНОКПП),

свідоцтво про народження (відображається в застосунку батьків),

довідка ВПО,

студентський квиток,

водійське посвідчення,

техпаспорт.

 

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.

Під час шерингу копії цифрового паспорта передаються паспортні дані, РНОКПП та місце реєстрації проживання.

 

Чому це безпечно?

Дані користувача Дії передаються лише в зашифрованому вигляді і можуть бути розшифровані (а отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача.

Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер партнера лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправкою.

Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.

Партнер повинен відповідати вимогам законодавства про захист персональних даних.

 

Якщо організація не має власної інформаційної системи (API), як можна інтегрувати шеринг?

 

Організація можете інтегрувати Дія.QR і отримувати копії цифрових документів у форматі PDF на свій e-mail.

 

Як організації створити Дія.QR

Процес:

Авторизуватись на Порталі Дія за допомогою КЕП керівника юридичної особи / ФОП.

Підписати заяву про приєднання до договору.

Заповнити дані про відділення та послуги, обрати перелік необхідних копій документів.

Завантажити QR-код створеної послуги у кабінеті Мої Дія.QR.

Розмістити QR-код в доступному для сканування місці.

 

Чому це безпечно?

Партнер має приєднатися до публічної оферти із використанням власного КЕП. Саме ця особа буде відповідати за обробку даних настороні партнера.

Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.

Копія формується лише після дозволу користувача у застосунку.

Партнер повинен відповідати вимогам законодавства про захист персональних даних.

 

Відео про сервіс Дія.QR #1.

Відео про сервіс Дія.QR #2.

 

3. Дія.Підпис це кваліфікований електронний підпис (КЕП).

 

3.1. Дія.Підпис. Підписання документів — користувач може підписати необхідні організації документи онлайн за допомогою Дія.Підпису.

 

Процес:

Користувач вирішує підписати документ Дія.Підписом

Сервіс автоматично надає користувачу діплінк вигляді кнопки чи QR-коду

Користувач натискає на кнопку або зчитує QR-код сканером у застосунку Дія й отримує запит на авторизацію.

Користувач натискає «Підписати», підтверджує особу через перевірку за фото та вводить код для Дія.Підпису.

Готово! Документ підписано.

 

3.2. Дія.Підпис. Авторизація — користувач може авторизуватися на сайті чи в застосунку організації за допомогою Дія.Підпису. Організація отримує таку інформацію про користувача: ПІП та РНОКПП.

 

Процес:

Користувач обирає варіант авторизаціїї через Дія.Підпис

Сервіс автоматично надає користувачу діплінк у вигляді кнопки чи QR-коду

Користувач натискає на кнопку або зчитує QR-код сканером у застосунку Дія й отримує запит на авторизацію 

Користувач натискає «Підписати», підтверджує особу через перевірку за фото та вводить ПІН-код для Дія.Підпис

Підписаний запит на авторизацію надсилається до системи організації

Готово! Користувач авторизований у сервісі

 

Відеоприклад авторизації через Дію на AUTO.RIA.

Відео авторизації через Дію на KeepSolid ClearVPN.

 

Чому це безпечно?

 

Дія.Підпис може бути прив’язаний одночасно лише до одного пристрою.

Як створення Дія.Підпису, так і кожне його використання щоразу потребують здійснення фотоверифікації в режимі реального часу із використанням методу розпізнавання обличчя.

Під час фотоверифікації обличчя особи порівнюється із фото, що міститься в Єдиному державному демографічному реєстрі.

Введення 3 рази некоректного ПІН-коду призведе до деактивації Дія.Підпису та припинення сесії в Дії.

У меню можна переглянути історію застосувань свого Дія.Підпису.

 

Що потрібно користувачу для створення Дія.Підпису?

 

Бути користувачем застосунку Дія

Мати у застосунку Дія паспорт громадянина України у формі ID-картки або біометричний закордонний паспорт

Мати робочу фронтальну камеру на телефоні

 

Відео як користувач створює  Дія.Підпис.


 

 

ХТО ВЖЕ ІНТЕГРУВАВСЯ 

З Дією

 

6 000+ партнерів, які інтегрували сервіси Дії


 

  • 2 200+ державних установ (ЦНАПи, ДРАЦС, ОМС, УСНЗ, ЦОВВ, ОДА, суди та правоохоронні органи).
  • 1 200+ медзакладів (Новий Зір, Добробут, Інститут серця МОЗ України, Ескулаб).
  • 1 100+ закладів освіти (ЗВО, ЗСО, ЗДО, онлайн-освіта).
  • 200+ готелів(Alfavito Hotel, Gagarinn Hotel, Ribas Hotels Group, Black Sea Hotel Group, Bakkara).
  • 140+ комунальних структур (ЖЕКи, ОСББ, ДТЕК, Нафтогаз, Львівобленерго, Львівенергозбут).
  • 50+ банків (monobank, А-Банк, ПриватБанк, Укргазбанк, Ощадбанк, ПУМБ, Райффайзен Банк, ОТП Банк).

 

Серед партнерів Дії головні гравці ринку:


 

  • Мобільні оператори: Київстар, Lifecell, Vodafone.
  • Поштові компанії: Нова Пошта, Укрпошта, Justin.
  • Магазини та супермаркети: Сільпо, Епіцентр, Розетка, MOYO, Citrus, Алло.
  • Наземні перевізники: Укрзалізниця та Автолюкс.
  • Страхові компанії: TAS Life, POLIS.UA, СК ЕКТА.



 

Які переваги 

інтеграції з Дією?

 

У державних структурах 

ОДА, ОМС, УСНЗ, ЦОВВ, ЦНАПи, суди та правоохоронні органи


 

  • підтвердження особистості за 30 секунд
  • отримання копій документів за кілька хвилин
  • швидкий пошук документів у базі даних
  • ви не витрачаєте гроші на папір, принтер і зберігання
  • оптимізація процедур надання послуг, оскільки не потрібно заповнювати дані від руки

 

Фінансовий сектор 

Дію вже приймають: Монобанк, ПриватБанк, Альфа-Банк, А-Банк, Укргазбанк та інші.


 

  • Дистанційне відкриття рахунків
  • Дистанційний підпис документів
  • Оптимізація процедур фінансового моніторингу
  • Ідентифікація при здійсненні касових операцій
  • Віддалена актуалізація даних клієнтів
  • Шеринг копій цифрових документів клієнта у відділенні

 

Ритейл та е-комерція

Дію вже приймають: Сільпо, Епіцентр, Цитрус, Розетка, MOYO, Алло та інші.


 

  • Придбання алкогольної, тютюнової продукції, медпрепаратів (валідація документа з перевіркою віку покупця)
  • Пред’явлення документів, власник яких має право на знижки, пільги (у Дії доступні студентський, довідка ВПО, свідоцтво про народження дитини тощо)
  • Видача оплачених онлайн-замовлень та доставка оплачених товарів
  • Повернення товару
  • Оформлення кредитута страхових послуг
  • Авторизація на онлайн платформах

 

Інфраструктура

Дію вже приймають: Нова Пошта, Укрпошта, Justin, Укрзалізниця та інші.


 

  • Поштові сервіси (під час видичі посилок)
  • Провайдери фіксованого зв’язку (ідентифікація при заключенні договорів)
  • Транспорт (ідентифікація під час посадки)

 

Комунальні послуги

Дію вже приймають: ДТЕК, Нафтогаз, Львівобленерго, Львівенегозбут та інші.


 

  • Ідентифікація для перевірки особи при заключенні договору та шеринг документів
  • Віддалена ідентифікація та підписання договору

 

Освітні заклади

Дію вже приймають: ЗВО, ЗСО, ЗДО, онлайн-освіта та інші.


 

  • Подання копій документів для вступника в навчальний заклад
  • Ідентифікація для перевірки особи при вході до будівлі навчального закладу
  • Прийом в дитячий садок/школу/дитячий табір (у Дію підтягується свідоцтво про народження дитини)
  • Оформлення читацького
  • Віддалена ідентифікація для підтвердження особи батьків під час авторизації на сайті (наприклад, вхід в онлайн-щоденник учня).

 

Медичні заклади

Дію вже приймають: Новий Зір, Добробут, Інститут серця МОЗ України, Ескулаб та інші.


 

  • Перевірка особи для здачі аналізу, у разі необхідності пред’явити документ
  • Ідентифікація клієнта для прийому в лікаря або створення медкартки
  • Заключення договору з сімейним лікарем

 

Готелі

Діювжеприймають: Alfavito Hotel, Gagarinn Hotel, Ribas Hotels Group, Black Sea Hotel Group, Bakkara таінші.


 

  • Віддалена ідентифікація гостя для бронювання
  • Ідентифікація гостя під час  поселення 
  • Готель не витрачаєте гроші на папір, принтер і зберігання документації
  • Швидше обслуговування, адже не потрібно вносити дані гостя в систему вручну

 

Туркомпанії


 

  • Віддалена безконтактна ідентифікація гостя для бронювання
  • Ідентифікація клієнта та шеринг для оформлення туру 
  • Заключення договору онлайн

 

Рекрутинг

Дію для працевлаштування уже приймають: MOYO, Новокраматорський машинобудівний завод 


 

  • Шеринг документів для працевлаштування
  • Авторизація у системі компанії
  • Підписання документів онлайн

 

Нерухомість


 

  • Ріелтори (під час заключення договору оренди/купівлі нерухомості та підписання договору)
  • Будівництво (під час заключення договору купівлі нерухомості та підписання договору)

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора